Helgen

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om så jag kan ju kanske berätta om vad som hände i helgen. I fredags så kom mina brorsor hem till mig och åt middag. Sen blev det lördag och då överraskade Lisa (min syrra) och jag pappa genom att ta bussen hem till honom för att fira honom eftersom han fyllde år. Lisa hade bakat en kaka som var hård som sten också haha.. men det var roligt för han brukar alltid komma och hämta oss så han blev lite chockad. Sen så käkade vi på restaurang och det är ju lite pinsamt för de känner igen oss på det stället så de brukar säga så här; ''Ska ni ha det vanliga?''.




Det känns så typiskt att bloggare alltid tar kort på maten.. men det är väl bättre det än att det blir ett bildlöst inlägg.;)

Tack för kommentaren Maya!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback